قديم 02-10-2011, 11:32 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute
Post الى كل من يشككون فى صاج اللوجان (تجربة شخصية)

هذا الموقف عن تجربة شخصية رغم أقتناعى بأن صاج السيارات تحت سعر 100000جنية كلة نوعية واحدة تقريبا
أمبارح كنت ماشى بسيارتى اللوجان وفجأة واحد أبن حلال وقف فجأة أمامى ولكن الحمد لله أستطعت أنى افرمل على أخر لحظة ومخبطش فية ولكن واحد تانى ابن حلال برضة ( مولاد الحلال كتييير) ملحقش يفرمل وخبط فيا من ورا على سرعتة خبطة حسيت أن العربية أدمرت وببص فى مراية الصالون لاقيت اللى خابطنى تاكسى لادا أيوة لادا وما أدراك ما اللادا
أنا قولت ربنا يعوض عليا وفتحت الباب ونزلت عشان أشوف الخبطة ورجل تقدم ورجل تأخر وببص على العربية لم أجد أى شئ فعلا لم أجد أى شئ رغم ان الخبطة ماكنتش ضعيفة وقعدت أدور على الخبطة والناس اتلمت كالعادة على صوت الخبطة واللى يقولى ما فيش حاجة يا باشا واللى يقولى خلاص يا أستاذ وأنا ماسك فى سواق التاكسى وبقولة مش هاسيبك لغاية ما شوف الخبطة فين وأعدت أدور وأنزل تحت العربية وأفتح الشنطة وبردوا مش لاقى أى اثر
بس والحمد لله جت سليمة , هذا عن تجربة شخصية ومحدش يجرب

التعديل الأخير تم بواسطة azzat 55 ; 02-10-2011 الساعة 11:42 PM