قديم 01-04-2012, 09:30 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOHAMED SEIAG مشاهدة المشاركة

أولا السلام عليكم يا جماعة انا جاى ليا عرض جامد والتنفيذ أخره منتصف الأسبوع فياريت الإفادة ضرورى والرد السريع
أنا كنت ناوى خلاص فعلا على الأكسنت RB ودلوقتى فيه خصم كويس على شيفروليه كروز حوالى 10000 ج
ممكن رأيك فى العربيتين دول والكروز أخص من حيث التسارع وإستهلاك والثبات على السرعات العالية البنزين و الوكيل وقطع الغيار وإعادة البيع وفى المطبات والإضافات الداخلية والأوبشن الزيادة والسرعات العالية
ياريت الرد سريعا جدا عشان مايضيعش الخصم
وشكرا على كل اللى هيرد مسبقا

الاكسنت افضل من الكروز في كل اللي انت قلته ما عدا الثبات العربيتين مش ثابتين بس الكروز اثبت من الاكسنت