قديم 25-04-2011, 08:35 PM
الصورة الرمزية askafrawy
askafrawy askafrawy غير متواجد حالياً
من انا؟: navigator
التخصص العملى: marine engineer
هواياتي: new designs

askafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond reputeaskafrawy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اي سؤال عن الدستر باذن الله تعالي هافيد فيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed20 مشاهدة المشاركة

والله أنا العربية دي تروسها منغششة في دماغي وحموت وجبها وأنا ساكن في سوهاج وفي شوارع رصفها مش أد كدا وعربية مغرية وعالية وتستحمل والعربية معروضة جمب بيتي ومستنية إلى يشتريه بس والله خايف من موضوع قطع الغيار وهل هي متوفرة ولا لا علشان دا موديل جديد مش في مصر بس دا في العالم كلو
والله انا كنت خايف ومازلت خايف لكن توكلت على الله وحجزت وقولت انا ونصيبى
هى العربية شكلها كخامات وصاج وعفشة كويسة جدا لسعرها..واسمع ان توكيل رينو محترم على الرغم ان ممكن يكون غالى شوية فى الصيانات وقطع الغيار لكن الواحد لو قعد يخاف من كل موديل يبقى مش هيشترى ابدا
وخصوصا انى متعود على قطع الغيار الغالية بتاعت اوبل.وان شاء الله الخوف دة يزول مع انتشارها لان اللوجان كانت برضه حاجاتها غالية جدا اول مانزلت وحاجاتها كانت مش موجودة فى التوكيل لكن اعتقد دلواتى تواجدها انتشر مع انتشار العربية ونجاحها فى مصر