قديم 03-01-2013, 08:16 PM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold
افتراضي رد: بلاغ رسمى للأستاذ محمد ابو غالى وكيل الهايما

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

انا فعلا الموقف مستغربه جدا وشايف انه صعب فعلا توكيل السيلز اللي شغالين فيه يعملوا كده في العملاء وخصوصا فعلا زي الاخ ابو نورا مقال ان في بروفايل حضرتك مكتوب مشرف مبيعات في هيوانداي فياريت فعلا توضح اكتر اسم الموظف بالظبط وياريت برضه تقولنا انت ليه قارنت بالايمجراند بالذات مع ان فيه عربيات تانيه صيني كتير ممكن تقارن بيها وبرضه ف الاخر بافترض حسن النوايا ولو اللي حضرتك قلته حصل فعلا يبقي توكيل العربيه ديه كتب لنفسه الفشل للعربيه من قبل اصلا متجرب
انا قارنت بالامجراند لانه معرض مجاور لابو غالى ...والموقف اللى حدث صحيح لانى اقسمت انه حدث....انا تركت العمل بهيونداى منذ 5 سنوات والان انا صاحب شركة قطع غيار المانى

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.