قديم 15-11-2012, 03:52 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future
افتراضي رد: جميع موديلات السيارة الأمبراطورية EMGRAND بالفيديو والصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baba mohamed مشاهدة المشاركة

وأنت طيب يا غالي ، وإن شاء الله تكون سنة سعيدة عليك وعلى كل مصر والمصريين، وعلى فكرة أنا أتسلى بعمل أحبه وأستمتع به ، أما من ناحية الإشراف
فأنا كعضو أفضل من مشرف لأني جربته قبل ذلك في منتديات أخرى وهو عمل يحتاج لجهد كبير ومتابعة دقيقة وفي موضوع السيارات يحتاج لخبرة وحرفية في مجال السيارات وهي لا تتوفر لي ، المهم ألف شكر على الثقة الكبيرة بي وعلى المعايدة وبارك الله فيك ، وابقى طمني لما يتصلوا بيك علشان الاستلام وأرجو أن توضح لي سبب تغييرك للون السيارة فأنا أعرف أنك كنت مختار الأسود
انا مغيرتش الاسود انا بس كنت عايز اشوفه علي الطبيعة
يعني لو زي دي مثلا

اغيره لية..........هههههههههه
وعلي فكرة تحدثت الي الاستاذ احمد دعبس وقال لي ان اللون الاسود موجود بشركة الاتحاد الوطني التابعة لهم والموجودة بطريق السويس دار الاشارة شارع عمر بن الخطاب لو اتيحت لك الفرصة ان تروح هناك يا ريت تشوفه وتصوره وترفعلنا الصور لاني مش عارف انزل القاهرة
تحياتي لك

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين