الموضوع: الى محبى إبيزا
قديم 27-05-2009, 12:38 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى محبى إبيزا

30 يا باشا يبقي ابيزا 94

1300 سي سي و هتلاقيها مكيفة ان شاء الله في منها مكيف كتير بس هي اساسا نازله الفابريقه بتاعها كانت نازله بسربنتينه التكييف و بتدخل هوا سخن كده انما بتبقي ناقصه علي الكباس و الكويل و كده بس اغلب الناس مركبة تكييف فيها و بيبقي تحفة خصوصا ان العربية ملمومه

شنطة العربية تشيل شنط سفر مش شنطة واحدة و لو شلت الاستاند الاسود اللي بيفصل الشنطه عن الصالون هتاخد اكتر

للامانة الابيزا 94 هاف باور دركسيونها ناعم مش تقيل خصوصا لو العفشه متربطه و علبة الدركسيون مظبوطه

بالنسبة لقطع الغيار و الميكانيكا قطع غيارها في كل حته و لو حبيت تجيب اي حاجة فيها هتيجي عادي جدا بس مش غالية اوي و مش رخيصة برضه لان حاجتها كلها الماني و اسباني

تقدر تسافر بيها و نص انشالله تسافر كل يوم السفر عموما مش اجهاد بالعكس ده مريح للموتور اكتر من مشي شوارع القاهرة اللي كل شوية تدوس و تقف و حاجة تجيب الضغط

و اي سؤال فيها انا موجود و هي معانا من الزيرو فا انا ملم بكل تفاصيلها ان شاء الله

IBIZA