قديم 31-12-2012, 12:59 PM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future
افتراضي رد: القول لك ........يا صاحب الإيمجراند

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emgrand7 مشاهدة المشاركة

يا جماعه الكاسيت ليه ثلاثه اوضاع يو اس بي و سي دي وراديو بس ارجو اللي مشفش مايتكلمش ثانيا انا الكاسيت بتاعي هنج وكان عيب فيوز لما كنت بشغل اليو اس بي والحمد لله اتغير في التوكيل في صيانه ال1000 كيلو وعلي فكره كل اللي بيسال علي صيانه الالف كيلو فعلا ببلاش بس للمصنعيه ولكن كل واحد رايح يعمل حسابه في 310 جنيه نظير زيت الماتور وفلتر الزيت وشامله الضرائب وعايز اقلكم ان المقابله جميله جدا والاداء عالي قوي. العربيه كانت بتحدف يمين شويه وعملتها في الصيانه وتم التعامل مع كل اللي انا قلت عليه علي اكمل وجه رقمي لاي استفسار 01001803536
مبووك يا باشا على صيانة الألف وعقبال المليون
وده المتوقع من توكيل قوى زى غبور لما يقفل سيارة فى مصر لأنه ببساطة عايز يكسب ثقة العملاء - حتى لو فى الأول -
والحمد لله إن المشاكل اللى كانت عند حضرتك اتحلت وي ريت تقولنا على المميزات والعيوب أول بأول

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم