قديم 31-12-2012, 05:26 PM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
افتراضي رد: كيا سبورتاج ولا نيسان جوك ولا اوبل استرا سيدان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marlborooo مشاهدة المشاركة

الناس اللي بتقول الكيا سبورتاج مش لازم بنزين 95 ديه بتهزر انا اتفرجت عليها في المعرض وشوفت مواصفتها لازم 95 بس في معارض ممكن تقول بنزين 92 عشان تتباع
السبورتاج مش نفس ماتور السيرااااااااتو
ويا يت الناس اللي بتقول بنزين 92 للسبورتاج تقرا كتالوج العربية او تسأل في التوكيل وبلاش اي كلام يتقال عشان حرام الراجل يشتري عربية ويكتشف انها بنزين 95 بعد ما يشتري
الجوك : نفس مواصفات النيسان قشقاي عربية كويسة جدا واعتمادية بس مش عارف تقفيل بريطاني زي القشقاي ولا لا
واسعار الصيانة وتشغيل العربية ارخص من الاسبورتاج والاوبل بفرق كويس
وطبعا عيبها الرئيسي سعر اعادة البيع عشان العربية مش بتعجب كل الناس
الاوبل استرا : افضلهم بلا منازع ولكن عيبها قطع العيار هتكون غالية بس اعتقد قريبة للكيا اسبورتاج الاتنين غالييين شويتين

الف الف شكر لحضرتك .....الجوك يباني و الاسترا بولندي ......انا في خلال الكام شهر دول على ما تكون فلوسي جهزت حشوف اخبار الصيانه و قطع الغيار بتاعت الاسترا و المنصور عامل ايه ...لو تمام و المنصور اتحسن على طول الاسترا .......لو مش كده يبقى الجوك :b alloons71: