قديم 09-11-2013, 05:18 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سوبر تشارجير مصري

اقراء الموضوع ده هيفيدك

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=119198

انا بشتغل على الحاجات دية بشكل علمى بمواتير سرعاتها من 1500 لفة ل 4700 لفة و بصمم الترابين الداخلية نفسها بتاعتها و الاكسات و خرائط تدفق الهواء بتاعها مش بعمل حاجه كده

اللى انت بتحكى عليه ملهوش علاقة بالتربو او الشارجر دية كانت شركة بتنصب على الناس و اتعملت الحركة دية فى قريبى و دفع مبلغ عشان يجيبها من الاى باى و طلعت عبارة عن مروحة كمبيوتر على موتور لعبة تلبيسة

و انا بخلى مسؤوليتى من اى حاجه متعلقة بالموضوع اللى هنا ده لأن كان فيه اتفاق و اتخلف فخلاص و بطلت اعمل ده لأى زبون عادى حتى لو دفع تمن موتور - اغلب اللى بيركبوه مبيكونوش فاهمين هما عاوزين ايه او يوصلو لحد فين بعربياتهم و اسائة الاستخدام دية كافية لتخريب اعتى موتور اتصنع