قديم 21-06-2009, 06:48 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اوبل على باب معقل العظماء .... Opel Insgnia OPC - 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

والله مابمزاجي قلة المشاركه
أنا كنت معتذر عن المحاضرات بتاعة summer لكن للأسف بعد موضوع الإنفلونزا ديه والجامعه مقلوبه على دماغتنا تحاليل ووقف للشغل كله وطبعا فيه دكاتره كبار قرروا أن يبتعدوا عن ترم الصيف وشيلناها إحنا للأسف الشديد وده اللي مخليني مش في الموود لأني كنت عايز أجازه بجد لكن للأسف gone with the wind

أنا ححاول أتواجد من وقت للتاني

أما بالنسبه للعربيه ديه فرأيي لو حينزلوا موتور 1600 سي سي لمصر حتبقى قنبلة السوق وحتاكل الجو من عربيات كتير أمثال الباسات
وحيكون سعرها من وجهة نظري (1600 سي سي) في حدود 230 ----> 260 ألف جنيه

أما لو نزلت 2000 أو 2800 سي سي فحدث ولا حرج ,,,,,,,,,,, حتكون .....تيييييت الموسم ومحدش حيقربلها
ربنا معاك يا هندسه ..
اعتقد انها ممكن تنزل 1600 سي سي ... والسعر اللي توقعته مثالي طبعا لواقع السوق المصري ...
خصوصا انها حتكون موجهه مباشره لمنافسه الباسات ...
وتستحق انها تكون في فئه سعريه اعلا من الجيتا و الاوكتافيا ...
واقل من المرسيدس C 180 و الاودي A4

AS Good As it gets

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &