الموضوع: سيتروين AX كلوب
قديم 08-06-2011, 05:20 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي سيتروين AX كلوب

السلام عليكم
اولا فى اخ فاضل كان اقترح نعمل موضوع خاص بمالكى ستروين AX بس عشان نتشارك بتجاربنا وخبراتنا والاقتراح ده كان ممتاز وخصوصا انى مره عرضت على الادارة تعمل اقسام فرعية فى كل ماركة على حسب الموديل عشان توحد الاتجاهات وتسهل البحث لكن الرد كان : بما ان عدد الموضوعات فى القسم عموما قليل فا ما ينفعش يعملوا اقسام فرعية دلوقتى ولما الموضوعات تزيد وتبقى زحمة هايقسموا قسم الستروين لاقسام فرعية على حسب الموديل زى الاقسام اللى اتعمل فيها كده
ولغاية ما ده يحصل اخدت باقتراح اخويا الفاضل وعملت الموضوع ده وبعد اذن الجميع سميته (سيتروين AXكلوب) عشان بعد كده نبقى نتقابل بقى فى الكلوب.... بس اوعوا حد يحدف كراسى ولا حاجه ويقفل لنا الموضوع......هههههههههههه هه
اتمنى تكون فكرة الموضع عجبتكم وانا على استعداد للاجابة على اى استفسار يخص AX على قد ما اقدر ان شاء الله وبرضه اللى عنده اى حاجه تخص AX يتفضل يفيدنا بيها واللى عنده روابط برضه لمواضيع AX يتكرم ويحطها عشان الموضوع ده ان شاء الله يكون مرجع شامل لموديل AX المظلوم فى البلد دى
يللا يا جماعة ايدينا فى ايدين بعض
وانا اول واحد هبدأ بأخر موضوعاتى واشملها وهوه تجديد العربية سمكرة ودوكو كهرباء وكماليات وفينيش وكل اللى قدرت اعمله فى عربيتى لغاية ما الفلوس خلصت هههههههه سيتروينتى AX