قديم 18-07-2013, 05:28 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

اخوان كاذبوووون منافقووووون
والسيسي اشرف واطهر من جماعه الاخوان المتأسلمين كلها
ومعلش موتوا بغيظكم زي ماكنتوا بتقولولنا
انتم جماعه اصلا معجونيين بالكدب والنفاق والطاعه العمياء
توصل بيكم السفاله انكم تخلوا القوات المسلحه هي الطرف التالت ده ايه الفجر ده وكل ده عشان محمد كرسي

وكنت مزعل نفسك اني قلت علي مرسي ارهابي وحسستني اني غلطت واللي بيته من زجاج وعملتي فيلم وقولت اني بشتمه
لكن حلال ليك انت وجماعتك كل اللي انت قولته علي البطل السيسي
عامه لو كنت زعلان اني قولت علي مرسي انه ارهابي فمتزعلش فمرسي كرسي وجماعه الاخوان المسلمين كلهم ارهابيين ومنافقين
انتم كده كده عندكم مشاكل وعقد نفسيه من قاده القوات المسلحه عشان هم اللي عارفين حقيقتكم الزباله
عبد الناصر وكنتوا هتموتوه في المنشيه ويدوب اول ماعدم المرشد وحل الجماعه كرهتوا اسمه واسم اللي جابه
السادات قتلتوه ومبارك والسيسي وبصراحه مش هكتب تفاصيل لانكم خلاص وصلتوا لمرحله انكم مش ناقصيين تتفضحوا اكتر من كده بس عاوز تفاصيل وتقول زيع من فضايح ووساخه الاخوان من ايام الملك فاروق وعدم رضاهم في المشاركه في ثوره يوليو علي الملك وبعد كده مش هنشارك في ثوره 25 وبعد كده يا سبحان الله بقوا هم اللي عملوا كل الثورات واكتر ناس سفاله اقصد وطنيه
طبعا انا مرتبتش الكلام زيك وعملت توثيق للتاريخ
الاهم بقي تفتكر ان في حد مصدقك سواء انت او جماعتك غير اللي في رابعه
اه نسيت اقولك انك برده اتهمتني اني رميتك بالباطل لما قولتلك ان موضوع قناه السويس كنت بتقنعنا بالباطل فمردتش عليك لاني كنت حاسس اني ممكن اكون غلطان
لكن في الموضوع ده مضطر اقولك ان كل كلامك باطل ومليان نفاق وكذب
وعلي طريقتكم اللي زهقتنا سنه كامله وايام سوده شوفناها ربنا ما يعودها يارب

موتوا بغيظكم
وحلوه اللقطه بتاعه ممنوع لذوي القلوب الضعيفه علي كام صوره معفنه ميجوش حاجه جمب اللي انتوا لسه مقطعينه وموتوه في رابعه ولا التاني اللي قطعته صباعه وموتوه ضرب برده في رابعه ولا صور الاتحاديه ابقي اتفرج عليهم في اعلام سحره فرعون وبعدكده هتعرف ان صورك دي اونطه ومناظر طبيعيه
قال ايه القوات المسلحه هي الطرف التالت علي رأي المثل الهي ال؟ تلهيك واللي فيها تجيبه فيك
ارحمنا بقي انت مبتتعبش
كان في منكم وخلص
وعاشت مصر حره من غير حكم الاخوان المتأسلمين ونقول كمان عشان تضايق اكتر زي ما انت بتضايقنا بمواضعيك المضلله الكاذبه زي الاخوان والقنوانت بتاعه فرعون الجزيره واليرموق والقدس والحره ده الباقي طبعا بعد ما اتروقتوا واتفلكوا بقيه القنوان الكاذبه
اه نسيت اقولك اني من الللي بتحسبن عليهم لاني راضي عن المجزره الكادبه اللي انتم دبرتوها وبرده من اللي بتحسبن عليهم لاني كاره حكم الاخوان ولكني مسلم وموحد بالله
ومتقولش تاني اني بغلط لانك في الموضوع ده قولت علي السيسي كذاب وعلي العقيد احمد علي كذاب وبدون دليل ولو الدليل اللي معاك الموضوع ده يبقي اسف انت وجماعتك اللي كدابين وعلي طريقتك انت تصدق اللي عاوزه وتكدب اللي عاوزه انا مصدق اعلام فرعون وانت مصدق موضوعك وجماعتك
السيسي بطل
والقوات المسلحه ابطال انهم خلصونا من اللي شبهكم