قديم 04-02-2011, 08:25 AM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياريت يا جماعة حد يوصل هذا الخطاب للرئيس حسني مبارك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

عارف يا استاذ رشاد كنت ناوى انى ارد على خطاب حضرتك واقولك انى مش مؤيدك فى خطابك دا ولكن بعد كده فكرت وقلت ان دى وجهة نظرك فى الريس وانا مقدرش انى اصادر عليها ولكن انا بس هاخد جمله من اللى انت كاتبها فى الخطاب وهحطها ادام كل اللى انت كتابه وهى جمله كنت أعاني من الفساد والرشاوى ( وكلمة هي دي مصر )

وشوف انت بقى
السلام عليكم
انا صلاح حكيم مين رشاد
الجملة الي حضرتك حتحطها ادامى وهحطها ادام كل اللى انت كتابه وهى جمله كنت أعاني من الفساد والرشاوى ( وكلمة هي دي مصر )
انا احد المطالبين بألاصلاح ومن الذين اسهمو فى سقوط المفسدين والسبب انى على يقين من فسادهم
بكل دليل لايقبل الشك . وانا ايضاً لم اطلب من الرئيس الرحيل او التنحى لأني على يقين من قدر الرجل .

SALAH HAKIM