قديم 20-08-2011, 06:03 PM
drasd drasd غير متواجد حالياً

drasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud of
افتراضي رد: رسميا: مواصفات كيا "Sportage" بمحرك 1,6 لتر قبل إطلاقها في مصر

السلام عليكم
العربي دي لسة شايفها النهاردة بالصدفة واستغربت جدا لاني كنت عايز اعرف ايه دي شوفتها من قدام لقيت عليها علامة كيا قلت يمكن كيا كارينز بس لقيتها اكبر المهم رجعت البيت وشوفت الموضوع دا عرفتها على طول بصراحة عربية وهمممممممممممممم اللي يشوف الحقيقة ينبهر غير الصورة خالص في حاجة عايز اضيفها ان شركة كيا عايزة تغير وش السيراتو والفاونيس وتخليها نفس وش السبورتاج ممكن دا يبقى في سيراتو 2013 والله اعلم
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ربنا يوسع ارزاقنا جميعا ويعنا على الصلاة والصيام والقيام وختم القران والزكاة والصدقة
------------------------------------------------------------------------------------------------
واحب افكركم اننا دخلنا في العشر الاواخر شدو حيلكم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم " لقاب قوسين في الجنة خير من الدنيا ومافيها "
اللهم اجعلنا من أهل الفردوس الاعلى واعتقنا من النار

التعديل الأخير تم بواسطة drasd ; 20-08-2011 الساعة 06:18 PM