قديم 03-05-2009, 04:41 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا شباب المنتدى ادخلو بسرعه وافيدونى فى المشكله دى وقولو رايكم ضرورى جدا

مترشش الباب اللي ورا و الرفرف اللي ورا طالما مفهمش حاجة و الاكصدام الخلفي لو مفهوش حاجة مترشوش الصنايعي يقول زي ما هو عايز انت اللي تقرر انت هتعمل ايه و غير كده هو قالك انا هعملك حاجات كتير ب مبلغ قليل طب مفكرتش ان الشغل اكيد هيكون طلسأه !!

الرفرف شوف سعر الرفرف كام لو سعره قريب من سعر سمكرة رفرفرك هات واحد استيراد و ركبه انت عندك الرفارف فك و تركيب ادام و خلي الرفرف بتاعك عندك لكن لو هتسمكر يبقي سمكري نضيف و الرفرف يتدق صح و ميبقاش مطبل تمشي ايدك عليه يبقي زي الفابريقه بالضبط يعني مش عالي و واطي فاهمني...و السوك اللي هي المسافه بين الرفرف و الكبوت لازم الاتنين يبقي زي بعض مش واحدة مظبوطه و التانية الرفرف يبقي كابس علي الكبوت كده !

و الباب يتسمكر بنفس الطريقة الدق و السحق و الرش علي حسب هتجيب اللون بالرقم بتاع البويه عندك و عندك كذا نوع عندك الاوميجا ارخص نوع و كويس مش وحش و عندك ال rm النوع الوسط و عندك ال skinz ده انضف و اغلي نوع بس انا رأيي اديها اوميجا مش وحشه بس المهم الرقم و الاهم من البويه الشغل اللي تحت البويه و المعجون يبقي علي الاد مش كتير

و ربنا معاك

IBIZA