قديم 15-07-2012, 01:44 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محدش يركن تحت بيتى

أنا هفترض أنك محتاج المكان علشان الشغل الذى فى البيت عندكم، بص أطلب بزوق الأول ولو مش سمعوا الكلام يبقى جيب حاجة تشغل المنطقة اللى قدام بيتك. يعنى خشب ولا برميلين. يعنى طبعا محدش يقدر يقول لك مش تستغل قدام بيتك...

فى واحد كنت بأركن تحت بيته وقالى مرة مش تركن هنا، قلت له مفيش مكان تانى. مش أتكلم تانى ولكن كان مروق العربية بتاعتى لمدة سنتين بواقى خضار وأرز وأكل فراخ حامض وماية غسل السطح وحفاظات اطفل. فضلت متبت فى الحته لانه مكنش فى مكان تانى بس بجد الحركات دى كانت بتقرفنى وأول ما لقيت مكان فضى فى الشارع جريت نقلت العربية...

مرة ركنت قدام محل لمدة نص ساعة رجعت لقين الزجاج وباب السواق مليان تفل شاى. عرفت طبعا أن الراجل حب يقول لى " أزاى تركن قدام محلى" كما لو كان الركنه لمدة نص ساعة هتقطع الرزق...