قديم 12-06-2011, 07:24 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا هـــــفــــــجر الفابيا لو محدش رد

يا استاذ ben attia المشكله ان السيارات الخليجى مش الى بيتقال عليها خليجى فى مصر لا الى الشخص بيجبها معاه من الخليج الجو فى مصر فى الشتاء والصيف غير الخليج عشان كده بتلاقى العربيه سخنه فى الصيف وفى الشته على طول غير المعدل الطبيعى .
ياريت تجرب الى ذكرته فى رسالتى الى فاتت وشوف الفرق لانى برده جبت سياره من الخليج وحصل معايا الى حصل معاك بالظبط رحت التوكيل سالت هناك قلولى غير الريداتير والترموستات بتاع المروحه .
انتا غيرت دوره المياه اه بس مسالتش لو انتا غيرت الريداتير سالت الى اشتريت منه الريداتير ده اوربى برده مينفعش .

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين