قديم 19-11-2009, 11:56 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

حازم باشا منور والله
انا ياسيدي بقالي يجي 8 سنين بسوق وبسافر بعربيات وكده
وسوقت شاهين طول ال 8 سنين بتاعت والدي
واحيانا كنت بسوق عربيات زميلي لو في حد منهم تعب في الطريق فبسوق مكانه لاننا 4 من المنصوره وكل يوم واحد بيطلع بعربيته وياخد الباقي معاه فلو حد تعب ساعات بسوق مكانه فسوقت كم مره كده لانسر وكورولا وفورد
دا نورك يا دكتره
انا كده الامور وضحت بالنسبالي
معلش اصلي افتكرتك لسه سايق قريب لاني مش متوقع ان اي عربيه مهما كانت يطلع منها كميه العيوب دي كلها
عموما خليك وراهم لحد ما تتظبط
بس بالنسبه لصوت الموتور هو عالي كده و العربيه بعد التليين حتلاقيها فتححت و بتجري
انا كان معايا اختها في الامارات من الزيرو كانت استهلاكها عالي في البنزين و اول 1000 كيلو كانت خشنه و بعدين بدأت تنعم و بقت بتجيب ال 200 كمان و هيا ماشيه علي الطريق

حـازم خـضـر