قديم 12-05-2013, 09:03 PM
MANDO 2010 MANDO 2010 غير متواجد حالياً

MANDO 2010 is on a distinguished road
افتراضي رد: تقرير شامل عن Citroen C4 موديل 2013

انا متشكر جدا على مساعدتكم من الواضح ان الموضوع موضوع جوازه بجد لانى حاولت انى اقنع نفسى بالواقع الا هما بيحاولو يقنعونى بيه وخاصة ان ربنا رازقنى بأصحاب نصهم تجار عربيات فطبعا انا بالنسبلهم كده مجنون المهم حاولو يدخلولى من مدخل تانى وهوه انى راكب النترا 2012 عربيه واسعه طبعا محدش ينكر فقالولى خلاص نشوف اوربى تكون كبيره زيها الواحد بيكبر العربيه مش بيصغرها قلتلهم ماشى وروحت على معرض الرواد ولقيت الفلوانس 2013 شكل جميل اوربى كبيره وبكده ماليش حجه شفت العربيه اليوم الاول ودخلت دماغى شويه على اساس الحلول الوسط واخدت زوجتى وروحت تانى يوم بس للاسف مالقيتش بينى وبينها كيمياء خالص
هيا تانى فئه بصراحه لو صرفنا النظر عن الفروق الا بين الاوربى والكورى لقيت ان عربيتى شكلا حلوه وحسيت ان الفلوانس هزهق منها كمان شهر
كمان تقفيلها تركى وباين طبعا شغل مهند وسمر فيها مش شغل جان رينوه وخاصة للناس الا زيي كده بتهتم اوى بالتفاصيل
بصراحه ما بقتش عارف احساسى انى لو جيبت السيتروين مش هغيرها قبل 3 -4 سنيين ولو جيبت الرينو يمكن اروح الشغل بالعجله بعد شهرين
بالله عليكم ساعدونى علشان انا شايف انكم هتكونو عمليين معايا وعلى الحياد ولكم جزيل الشكر