قديم 23-10-2011, 01:25 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خلاص بعت الa113 بعد سنة و 19000 كيلو

ولا يهمك يا استاذ احمد ........خيرها فى غيرها وربنا بيسبب الاسباب وبامر الله ربنا هايرزقك باحسن منها
وصدقنى اى واحد فى مصر بيشتكى من العربية بتعتة موديل قديم او موديل جديد الناس بحس بيها بتكلم نفسها
لان انا وانت وكتير غيرنا هما فريسة لحكومة متعرفش يعنى اية تحمى مستهلك
من فترة اما سمعت عن اللانشون الفاسد و الفراخ اللى معرفش اية قلت ان مصر بيدخلها اى حاجة بايظة وصلاحيتها منتهية وضحكت ضحكة سخرية انى عاوز رقابة على الواردات الصناعية وتطبيق معايير الجودة ........طبعا بحلم لان الحكومة مش هاممها صحة الناس مش عربيتهم
عارف اكتر موقف بحتار فية ؟
لو عربيتى باظ فيها قطعة غيار اعمل اية واشترى منين وزى تملى ما بقول ان الزبون بين مقصلة الاستيراد وسندان الجديد المضروب ومهما شغلت دماغك واجتهدت الله اعلم بالنتيجة وفى الاخر انت وحظك يا صابت يا خابت
انا مرة غيرت طقم تيل وانا بشترية عارف انة كولة مضروب ساعتها اشتريت اغلى طقم عند البائع اللى محلة متكلف ملايين والناس علية بالطوابير .........افتكر ان التيل دة بعد اسبوع من تركيببة وانا داخل على اشارة سمعت قنبلة طالعة من الفردة واما نزلت بشوف فى اية اكتشفت ان بودرة التيل اتفصلت من القطعة الحديد والعربية طبعا لفت منى
معلش طولت عليك بس انا محروق زيك من قطع الغيار ويا قاسيت منها
عملت عمرة لعربية قبل كدة نفخت بعد شهر .........جبت موتور استيراد قبل كدة بعد 3 ايام نفخ رحت عملتله عمرة نفخ بعد 3 شهور طب اولى بالله عليك اعمل اية

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا