الموضوع: بيجو 205
قديم 21-08-2012, 01:38 AM
imagine imagine غير متواجد حالياً

imagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بيجو 205

[QUOTE=Hisham.Elgazzar;742 487]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imagine مشاهدة المشاركة

بما ان حضرتك مش من الإدارة يبقى مع إحترامى ليك الإنتقاد مايبقاش من غير ماتجرح فى شخص سواء من قريب او من بعيد ، وخصوصا انه أحد اهم اعمدة المنتدى ،
ومع عدم معرفتى الشخصية بحضرتك ياريت قبل ماتنتقد تقدم للمنتدى حتى توقيع تاخد بيه حسنات ، هيبقى أفضل بكثير من إنتقاد الناس
بقولك ايه يا كبير الموضوع اصلا صغير و مش محتاج كل الحوارات اللى حصلت , تقبل كل الاراء طالما انها مفيهاش تجريح او اذى
و انت كلامك اساسا غير منطقى فى نقطتين
اولا الجزء الاول من كلامك انا فهمت منه انى لو كنت من الاداره فليا الحق فى التجريح و ده مش منطقى
ثانيا بتقولى قبل ما انتقد اقدم اى شىء للمنتدى و ده كمان مش منطقى .. المنتدى احد اسباب وجوده هو اكتساب الخبرات و المعلومات و انا افضل متكلمش و اكتسب خبرات و يكون لى حق الانتقاد ايضا .. خلاص النظام العسكرى الراديكالى الفاشى اللى كان بيحكم مصر فى اخر 60 سنه انتهى انتهت خلاص عاش الملك فليحيا الملك و مخدناش منه الا الهمجيه و التاخر و تصنيفنا من دول العالم الثالث رغم ان مواردنا و تضاريسنا الجغرافيه تجعلنا عالم اول بلا ادنى شك
الخلاصه انا قلت رأيى الانتقادى اللى انا مقتنع بيه خد الامور ببساطه فى ناس جدا كتير غيرى رأيهم معاكس 180 درجه لرأيى