قديم 19-04-2012, 12:46 AM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold
افتراضي رد: بحمد الله حجزت لوجان اوتوماتيك.. مشوار إتخاذ القرار .. كام شؤال عالماشي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

الف مبروووووووووووك وان شاء الله نباركلك علي الs500
الله يبارك فيك ياباشا, اللوجان رضي بس هي تبقى أصيلة ومتلسعناش فقطع الغيار هههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crime مشاهدة المشاركة

ان شاء الله بالتوفيق اختيار موفق للوجان ومبروك مقدما
ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
للاسف انا مش هاقدر افيدك علشان انا مش من اسكندريه

تقبل تحياتى
ياباشا كفاية ردك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbkaReno مشاهدة المشاركة

حضرتك كاتب الكلام ده على ورق فلوسكاب الاول ؟؟

الف مبروك عموما وعقبال لما استلم الفلونس بتاعتي
ههههههههه ... لا والله ده من وحي اللحظة, أنا كنت مرعوب النور يقطع قبل ما اعمل post, ربنا يسهللك الحال وتستلم على خير إن شاء الله.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك مقدما وربنا يزيدك من خيرها ويكفيك شرها

لو انت باذن الله ناوي تشتري من طارق اسماعيل اطمن خالص هما في المعاملة احسن ناس وورق العربية بيخلص اخرة اسبوع وبيطلع حد من عندهم كمان يخلص معاك الترخيص وانصحك انك تتعامل هناك مع واحد اسمة احمد زكريا في فرع سيتي سنتر

ولما باذن الله تيجي تستلم ابقي راجع علي العربية بالكامل من برة ومن جوه مسمار مسمار وماتتكسفش من حد محدش حينفعك بعد ما تدور العربية وتطلع من عندهم

وبعد ما تاخد العربية مباشرة اول حاجة تعملها تحط بنزين من اي بنزينة قريبة - لي تجربة مش سعيده في موضوع البنزين دا في اول خمس دقايق بعد ماستلمت العربية - وبعدين تطلع علي التوكيل في سموحة تاخد من عندهم كود الكاسيت في 5 دقايق وانت واقف باذن الله

ومبروك مقدما وياريت تقولنا اللون ايه عشان لو شفناك في الشارع نحتفل بيك وبلوجي الجديدة
أستاذ ورئيس قسم اللوجان, دايما متابع ردودك وكلها مفيده ووافيه, اللون نبيتي يابشا إن شاء الله بعد مكنت حاجز البترولي بس النصيب, برده عاجبني والحمد لله. وإن شاء الله أطمنكم بعد مستلم بكرة إن شاء الله.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden مشاهدة المشاركة

واخيرا الف مبروك وربنا ميلهالك بركه ولو عاوز اى استفسار انا تحت امرك اصلى انا سبقتك بالاوتو
رد وافى وكافى ياباشا كالعاده دائما, جزاك الله خير. على فكرة انا إللى كلمت حضرتك من كام يوم وسألتك على اللوجان الأوتو لو تفتكر. كلك ذوق ويارب أفيدك زي مفيدتني.