قديم 06-10-2008, 01:06 AM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السكودا اوكتافيا 2009 وقائمة بالتعديلات الجديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsy مشاهدة المشاركة

يا شباب مع احترامي للاخبار انا لسه شاري الاسبوع الماضي اكتافيا 2009 A5 old shape. و انا اعلم تماما ان هناك شكل جديد ولكن لا يعلم احد في مصنع سكودا حتى هده اللحظة الشكل النهائى او على الاقل غير معلن و عندي email رسمي منهم في التشيك. من المتوقع ان تظهر في ديسمبر و تبدا في مصر بمارس القادم لكن المواصفات والسعر غير معروف. لدا ارجو عدم الاجتهاد دون مصدر رسمي لان هناك سيارة SuperB Sloda لن تنزل في مصر موجوده www.skoda-auto.com يحاول البعض الفتي و تركيبها على جسم السكودا و عندي emails formal with all these information.
يا باشا السوبرب موجودة من زمان بس مبتنزلش مصر

واللى فى الصورة دى أوكتافيا A5 Face Left و نزلت فى معرض باريس الدولى اللى شغال دلوقتى.......شوف اللينك ده من موقع أسكودا

http://new.skoda-auto.com/COM/about/...aviaParis.aspx