قديم 01-11-2011, 04:00 PM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اساس مشكله جوان وش السلندر المتكرره في السيفيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameh_saso مشاهدة المشاركة

استاذنا الكبير قوي اولا كل سنة وانت طيب وياريت علي طول تبقي متواجد معانا كتير وانا بشكرك علي تجربتك مع مشكلة الحرارة وتضبيط علبة الفيوز مع الراجل المحترم الفنان جمال مهران وانا اتعملت معاه شخصيا عن طريق حضرتك وعملي التابلوه حاجة رائعه ومازلت اكرر طلبي ياريت تتواجد معانا وخصوصا في الرابطه بتاعت مالكي السيفيا وكمان ياريت نزبط مقابلة بعد العيد ان شاء الله
كل سنه وكل الناس هنا في المنتدى بخير وصحه وعافيه ويا رب ايامكم كلها سعاده...والله انا متابع الربابط اول باول بس انقطعت فتره كده كنت عملت حادث كبير بعربيه الشغل (سيراتو) وقعدت في السرير 6اسابيع بس كويس دلوقتي الحمد وفكره المقابله ده ممتازه وانا معاكم وتحت امركم في اي وقت واي مكان في القاهره

التعديل الأخير تم بواسطة sharooo ; 01-11-2011 الساعة 04:28 PM