قديم 10-02-2010, 02:30 PM
thedestroyer thedestroyer غير متواجد حالياً

thedestroyer is on a distinguished road
افتراضي اللون الملعون...ارجو الدخوول تعبت بجد

اكتئاب اكتئاب اكتئاب مين قال ان اللون الاسود لون الفخامه ميت مليار طظ ي الفخامه الي تتعب كده بعدين فخامه 5 دقايق؟
انا كان نفسي اجيب النترا من زمان والحمد لله والدي جابهالى المهم بعد عناء لقيت الاسود قدامى الي فيه فتحت سقف جبته المهم مصيبتي بقه ان اللون ده احقر مما الناس تتخيله يعني ايه اقعد امسح في العربيه ليل ونهار وبرضو مش عاجب التراب التراب التراب التراب بعد كل مشوار لا يتعدي 5 دقايق اول الشارع ولا كانك عملت حاجة انا فعلا اعرف انه لون تحفه بس مؤقتا كل خمس دقايق ده والله العربيه بتتغسل من هنا يادوب ملحقتش تطلع من المشحه تلم تراب الدنيا ليه بس كده ده ظلم والله انا بجد تعبت لدرجه اني بفكر ابيع العربيه بس هخسر كتير اوى ومينفعش اعمل ايه؟!!!!!!
انا عارف ان مفيش حل بس عندي امل ان الزفت اللون ده يختفي خالص من الوان العربيات والله من لعنتي فيه فعلا لو اللون الاسود رجل لذبحته مش قتلته اقعد امسح في العربيه نص ساعه وهيه ما شاء الله كبيره واتعب و ..و..ووو واجيب حد يمسحها وبعدها ب 10 دقايق والله تبقه زفت الي كل من يعانو من هذا اللون الملعون اعمل ايه وهل فعلا الفوطه الزفره بتلم تراب اكتر لو مسحت بيها ولا ااييييييييييييياه ولا ايييييييييييه بظبت انا بمووووووووووت العربيه بيبقه شكلها حقير بالتراب بيتسفزنى