قديم 24-10-2009, 02:44 AM
xabi xabi غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود مدحت
التخصص العملى: طالب بكليه تجاره

xabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to beholdxabi is a splendid one to behold
افتراضي نفسى العربيه تنطق

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.

انا بجد معجب بالمنتدى الجامد ده اووووى اللى بيضم احسن ناس بتفهم فى العربيات بكل انواعها ..وده اللى شجعنى وخلانى ادخل وسجل بعد ماتصفحت المنتدى .

انا عندى عربيه كريستاله 98..ولسه جايبها من حوالى شهر تقريبا.
وقررت ان ابدأ فيها حمله التجديد فيها.ولان خبرتى فى الصيانه وكده زى خبرتى فى الطيران فانا معرفش فيها حاجه اطلاقا..ptmnlo123per144 فأنا قررت اسأل اهل الخبره.
المهم..اناعايز ابدأ بالحاجات الضروريه فى العربيه..انا عندى الميكانيكى اللى بصلح عنده بس المهم انى ممكن حضراتكوا تعرفونى بالحاجات الضروريه اللى اشتريها فى العربيه ..اى حاجه ممكن تيجى فى دماغ حضراتكوا من سيور وزيوت وفلاتر ...الخ...وياريت اللى لو مش هتقل على حضراتكوا تكتبولى اسعار قطع الغيار ونوعها...لانى ساعه لما بروح عند بتاع قطع الغيار وبيعرف انى مش فاهم حاجه بيعملى من البحر طحينه..والحاجه10 ام بيخليها100.

وللعلم العربيه معديه ال100 الف كيلو بمراحل.

وياريت برضه اللى يقدر يضيفى اسماء اكسسورات وكماليات للعربيه ..انا هكون شاكر جدا.

وشكرا