قديم 24-12-2009, 11:31 AM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: مقارنة بين تريوس II و تيجو

لو اتكلمنا عن السوق المصرى هيبقى مفيش فى السوق غير العربيتين دول من نفس الفئه لان مانقدرش طبعا نضيف الفيتارا ليهم لفرق الامكانيات والسعر ومن خلال مقارنة العربيتين دول طبعا التريوس افضل ,,ده الواحد مش راضى يجيب موبيل صينى يبقى هيركب عربيه صينى والى عاوز يوفر الفرق يجيب تريوس مستعمله نضيفه وعلى قد لحافك مد رجليك ,,واحنا طبعا بنتكلم عن السوق المصرى واقرب سوق لينا هو الخليج وطبعا ماينفعش نقارن بيه فى ظل الظلم الجمركى والضريبى الى المصريين مطحونين فيه وفرق الدخل طبعا وده الى مخلى التريوس لاوجود يذكر لها فى الخليج والتيجو ممكن وانت ماشى فى الكويت تشوفها صدفه كده ومش هتشوفها تانى . زى ما حصل فى الشيرى فى الكويت واقسم بالله كنت راكب تاكسى شيرى والسواق كان هندى ومكنش مشغل التكيف وطبعا ده مينفعش فى الكويتptmnlo123per1106 فقولتله شغل المكيف رد وقالى ,,انا يشغل المكيف ماكينه مال سياره يوقف بابا ...,,, وبعد كده ماشوفتش اى عربيه ولا تاكسى حتى صينى فى الكويت معرفش لموهم ولا عملوا فيهم ايه؟

التعديل الأخير تم بواسطة moslem2 ; 24-12-2009 الساعة 11:41 AM