قديم 23-07-2009, 02:13 AM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حمى الكيا سيراتو الجديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

الماتريكس MPV
التيريوس SUV
وكويس ان مهندس أحمد كامل رد .. وجاب المفيد ...
لأن انا نفسي اتقطع من الموضوع ده ...
معليش يا اخ سامح تصحيح بسيط لحضرتك و اخ احمد ال mpv ,و ال suv كل دى تفريعات من الهاتش باك و يدخلو فى نطاق الهاتش باك برضو , اى سيارة بباب خلفى يحتوى على زجاج تدخل فى نطاق الهاتش باك واتفضل حضرتك دة شرح الهاتش باك من ويكيبيديا :

Hatchback is a term designating an automobile design, containing a passenger cabin with an integrated cargo space, accessed from behind the vehicle by a single, top-hinged tailgate or large flip-up window. The vehicle commonly has two rows of seats, with the rear seat able to fold down to increase cargo space.

مافيش حاد شارى ماتريكس فى مصر حيقولك انا معايا ام بى فى .....!!!!
التصنيفات دى حضرتك فى اوروبا و الدول المتقدمة مش عندنا ...

و لو ليسة مش مصدقنى دور فى النت على ماتريسك هاتش باك حتلاقى كتير معروضين للبيع ...
و كذلك التريوس .....كل دة هاتش باك

و بعدين خلاص انت اتورتط فى الموضوع دة مش حينفع تخلع دلوقتى و احنا ليسة بنسخن ....ههههه

التعديل الأخير تم بواسطة wawoo ; 23-07-2009 الساعة 02:16 AM