قديم 08-01-2015, 01:58 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمل صور تعديلات سيارات نوبيرا هدية لاعضاء منتدى دايو مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MIDOO10 مشاهدة المشاركة

تسلم ياغالى على الصور بس انا كنت عملت حاجات فايبر عند حد بش كويس وطلعت زباله ومن بعدها حرمت كله على اصله احسن
التعديل زى اى شغل فى العربيه لو متعملش صح قلته احسن طبعاً معلش اول طلعة لازم تبقى صعبة بعد كدة بتعرف الصنايعية وانت كمان بتتعلم
انا مرة لعبت فى فرش صالون عربيه وقعت السقف بعد كدة اتعلمت ان الفرش علشان يتكسى جلد لازمله قوائم مش كفاية اللزق وبعد كدة كل الفرش اللى عملته لنفسى او وقفت عليه لاصحابى طلع 100% وهكذا
بلاش التعديل انا مرة كنت بصلح شرخ قزاز البى ام اللى كانت معايا الواد حرقلى فرش قائم القزاز ولولا خدت بالى كان حرقة فعلاً انا لحقته وهى يادوب لسعة

اجمل حاجة بالنسبالى فى موضوع التعديل ده ان كل العربيات اللى ركبتها لعبت فيها بشكل او باخر وعدلتها وكانت مية مية العربيه الوحيدة اللى ركبتها ستوك وفضلت ستوك ومعدلتهاش جابت جوان ومرمية تحت البيت
هى ارزاق برضو

نورت الموضوع يا ميدو وان شاء الله تجرب تعدل عربيتك وتبقى مبسوط بالتعديل

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش