قديم 04-01-2015, 02:35 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جليى امجراند الجنط اتكسر مع سرعة 90 كليو على طريق الصحراوى باسماعيلية

ربنا يغبر وشه فى نار جهنم بذنب الناس اللى ماتت علشان يملى جيوبه فلوس حرام
ماهو قايل ان العربية صينى تقفيل مصرى والمفروض انها ف الضمان بتاعهم ضد عيوب الصناعة
للأسف غباوة الشعب هى اللى بتوديه فداهية واللى صنع العربية بيطلع منها زى الشعرة من العجين
وعلى فكرة محدش مات ف العربية دى والحمدلله , كل الحوادث العربية بتتبهدل لكن اللى جواها بيطلعوا سلام والحمدلله ربنا هو الحافظ

انا قولت لكل الناس دى عربية منظر وحذرت منها لكن لا حياة لمن تنادى وطبعا عندك 6 سنين قسط والله المستعان

منزل الإيمجراند بجنوط لا تتحمل المدقات و المطبات و التكسير اللى فى شوارعنا

الكاوتش مقاس 15/205/65 عالى فشخ وقوى جدا لو ركزت فمعظم الحوادث هتلاقى العربية بتبوظ والجنوط والكاوتش بيطلعوا سلام ( حاجة تجنن مش كدا ؟؟)

كنت عند واحد بتاع لحام جنوط وكان عنده جنط مكسور الشفة (بكسر الشاء) المهم سألته على خامة الجنط قعد يحلف ميت يمين انها المونيا (عشان تاخد وتدى وماتقطمش ) اومال يعم الجهبز اتقطم شفته ازاى ........ اصل صاحب العربية خبط ف الرصيف

العربية وزنها تقيل وده ميزة مش عيب

ده الجنوط الصينى اللى بتتباع فى المحلات ألومنيوم. ممكن تنثنى و تروح تستعدلها عادى جداً
الأندونيسى لأن الصينى بيقطم
وعن تجربتى مع الاندونيسى والتيوانى والصينى فعربيات صحابى احب أقولك ان الشكل بتاع الجنط هو اللى بيحدد قوته

فى انواع ممكن تتقطم وفيه انواع قوية جدا

وفى الآخر بتمنى لصاحب الموضوع اننا نتواصل معاه وربنا معاه ويعوضه خير