قديم 23-10-2014, 09:15 AM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة صوت فى الماتور فيرنا 2008

السلام عليكم
ممكن تكون أكثر من شئ (رمان بيل -الطنبور- الصووره - كلبس تيل الفرامل أو التيل) نمسكهم بالترتيب وأزاي تعرف (انا معايا فيرنا 2008 مانيوال)

أرفع العربيه بالكوريك من جنب واحد أمامي وأدي الأول وانزل حط ودنك علي الرفرف المرفوع لو سمعت ونه يبقا الرومان بيل بايظ وعايز يتغير (ونصيحه متشتريش جديد لأن كله بايظ انا غيرت رمان بيل 6 مرات في سنه, اشتري استعمال خارج بالصره)
لو مفيش ونه (خلي العربيه مرفوعه) وشيل الجنط وهات جردل أو أي حاجه تكون مستويه في مستوي الطنبور وهات مفك او قلم أو شاليموه (أي حاجه) وحطها علي الجردل وقرب ملي ملي لو لقيت في ملي ان المفك او القلم بيلمس ويسيب يبقا الطنبور عايز يتمسح عند خراط

ممكن تعمل اللي فات وبعد مسح الطنبور تلاقي العيب لسه (لو العوجه المللي ديه من الصووره)
علشان كده انا ريحت دماغي وبشتري صورتين كاملين استعنال خارج واركبهم وسعرهم ارخص من الرمان بيل لوحده
الصوره + الرومان بيل + الطنبور + التيل + جهاز الفرامل للجنبين ب 500 الي 650 جنيه بس
اشتري دماغك
بس لازم تاخد في الأعتبارالأول كلام eng/walaaeldeen

Ahmed Felefel