قديم 01-10-2014, 07:13 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: امهر سائق فى مصر....

بسم الله ما شاء الله و الله اكبر , ربنا يباركلك فيه بس متركبوش كتير و مسافات لانه لسه صغير برده .
انا عندي و الله عيل بس جامد عن ابنك شويه و بيجيني الصيدليه ياخد طلبات راكب عربيه جامبو .!؟.
و عندي ابني مصطفي ايام ما كنت باركب موتسيكلات اتعلق بيها فجبتله عجله بقي سويق دلوقتي و زهق منها و عشان شايفني غيرت و باركب العربيه و احيانا باضعه علي رجلي قدامي يمسك الدركسيون .؟.
دلوقتي رمي العجله و بابا .؟!. عايز عبيه ( عربيه ) ,,, هههههههههههههههه .

كل سنه و سيادتك طيب و لاحظت غيابك لاني كنت عايز اسالك عن اللي بيقولو عليها تقريبا كالبيرا .!؟. البتاعه اللي ماسكه التيل لانها كانت مبوشه و عامله صوت في الفرده اليمين قدام زي صوت صاموله حاله و الحمد لله تم الاصلاح النهارده لسه و التيل كا فاتح بسببها و تم رجلشه الفرامل و عمل تشيك عام للعربيه عشان السفر في العيد .
و كل عام و جميع الاخوه الاعضاء الافاضل بخير و اسف للاطاله .

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*