قديم 27-09-2014, 03:04 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بعد اللادا ممكن نركب أيه....؟

انا عن نفسى هركب دبابة t62 لأنها دبابة روسى يعنى مارحتش بعيد عن اللادا وبعدين دى الدبابة الى جننت اسرائيل وامريكا فى حرب 73 وقلبت موازين الدبابات البطه الى زى سنتريون والباتون والآم 60 الى الدبابة t62 دلعتهم فى حرب أكتوبر ,, يبقى أكيد اللادا هدلع باقى العربيات ههههههه انا بهذر وانا عارف إنها مش ناقصه ولكن والله قصدى فعلاً ان سواقةاللادا تخلى الواحد ينزل منها يسوق لودر كمان لأنها فاشلة بكل المقاييس فى المنورات يعنى زى ماحضرتك تفضلت وقلت انك لوف بتعمل يوتيرن هتوقف الشمال كله وراك !لكن الى الأن مش عارف ليه المصريين الحلوين حبنها مع إن فى ال128 عربية غاية فى الجمال والنعمومه باالنسبة لللادا ياعشاق اللادا ,, عموماً زى الأخوة ماتفضلوا اللانوس طبعاً عربية ناعمة جداً باالنسبة لللادا وكمان فى عربية دى لولقتها بسعر مقارب لللانوس تبقى هى افضل بكتير هى النوبيرا 1 موديل 79 الى 98 ويكون الفتيس مانيول بجد عربية غاية فى الجمال والقوة والنعومة وتكنولوجيا بجد عربية جامده جداً وواسعة يعنى عائلية وحاجتها موجوده وقطع غيارها معمرة بعض الشىء --كمان لوعربية صينى توكيلها محترم ومتوفر قطع غيرها يبقى توكل على الله وماتترددش --- ده لوكان فى حدود ميزانية حضرتك والله الموفق بأذن الله وقريباً نقول لحضرتك مليون مبروك للسيارة الجديدة والأن اقولك ربنا يسلم طريقك ويعطيك خير اللادا ويكفيك شرها اللهم امين

التعديل الأخير تم بواسطة aymanlaw ; 27-09-2014 الساعة 03:09 PM