قديم 12-04-2014, 06:19 PM
karimfahmy99 karimfahmy99 غير متواجد حالياً

karimfahmy99 will become famous soon enoughkarimfahmy99 will become famous soon enough
Icon4 رد: تقرير مرور عام كام ع الايمجراند و 17 الف كيلو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

علشان كله بيجرى ورا المنظر ومش فاهمين حاجة

طبعا كلام غير صحيح بالمرة و لا اعتقد انك تقول مش فاهمين حاجة اسلوب يعتبر راقى فالكلام !! اكيد يهمنا الشكل و امكانيات العربية و سعرها

الحمد لله عندى خبرة و عربيات من 38 سنة و بايع و شارى عربيات و فاهم الحمد لله كويس

العربية الايمجراند من وجهة نظرى المتواضعة عربية تتوفر فيها كل سبل الراحة و الامكانيات مع فئتها السعرية و انا بقولها انا اشتريتها بعد استخارة ربنا و الحمد لله الحمد لله الحمد لله مريحانى و ممتازة بكل المقاييس - موضوع ظهور الصدا على حسب ما قريت فى كذا منتدى انها ليست معممة لكل العربيات و موجودة فالبعض فعلا و لكن اعتقد ان اثارة الموضوع بالمنتديات بلا شك وصل لغبور او العلاقات العامة اكيد و ايضا مما قرءتة انة بعد الشاسية ال 10000 او موديلات 2014 حسنوا الفنش و تلافوا الاخطاء و الله اعلم برضوا هل صحيح ام لا اى عربية معرضة لخطأ او خلل فالتصنيع المهم حل المشكلة - و انا واجهتنى مشكلة اول يوم حيث وجدت سى دى العربية لا يعمل رحت لمركز ابو رواش و تم استبدال ال سى دى بواحد تانى جديد و بدون جدال او نقاش و الحمد لله يعمل تمام -
ربنا يكفينا شرها يارب