قديم 18-03-2014, 09:26 AM
الصورة الرمزية mshamy
mshamy mshamy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Executive Management
هواياتي: Cars & PCs

mshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل ما تريد أن تعرفة عن الباسات 2010 TSI 1.4 P1

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrtemsah مشاهدة المشاركة

الف مبروك وربنا يباركلك فيها .انا متابع حضرتك من زمان و انت كنت سبب في اني اجيب باسات 2010 الحمد لله العربية تحفة بمعنى الكلمة بس انا كان ليا عند حضرتك استفسارين . اولا ايه اخبار بنزين 92 معاك لان العربية اللي معايا صاحبتها كانت بتحطلها 95 ويدوبك العربية عاملة 13الف كيلو . في مشاكل حصلت بسبب بنزين 92 ولا لأ .وتاني سؤال اذا تكرمت تعرف ممكن اجيب منين شبكة و شريط نيكل للعربية كلها . وشكرا
ربنا يبارك لحضرتك في عربيتك و يعطي لك خيرها و يكفيك شرها و شر الطريق
طبعا البنزين ال 92 بيأثر بشكل ملحوظ على سحب و تسارع العربية ده غير الكركره على السرعات المنخفضه بس اهو ماشي الحال و كل ما تيجي فرصة أحط 95 ممكن كل شهر او شهرين
بالنسبة للشبكة النيكل من عند اي حد بتاع اكسسوار نظيف و كان تمنها 700 جنيه افتكر

قال رسول الله صلي الله عليه وسلم‏(‏ إن لله عبادا اختصهم بقضاء حوائج الناس‏,‏ حببهم إلي الخير‏,‏ وحبب الخير إليهم‏,‏ هم الآمنون من عذاب الله يوم القيامة‏).‏