قديم 25-11-2013, 09:35 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انجازات السيسى وعدلى منصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

يا بشمهندسه سلوي انا عملت لحضرتك احترام ومنزلتش صور ولا كاريكاتير ولا علقت حتي بكلمه

لكن لما يجي حد وهو اللي كان عامل فيلم هندي علي الكوبي والباست ينزل كاريكاتير ويتكلم ويرد علي نفسه
علما انه هو برده اللي منزل اول صوره كاريكاتير مش انا
اعتقد نرجع تاني لنفس المضمون اللي اتكلمنا فيه في موضوع اخرانا وحضرتك
انك برده كلمتي طرف واحد والطرف التاني بالنسبالك عادي

فكده انا بصراحه بقي مش عارف اعمل ايه
وانا مش عاوز اتكلم واتناقش لاني في حل عن المناقشات لان نفس الشخص برده كاتب اننا دعينا علي الاخوان وكفرنا مسلمين ويعني انا ادعي علي السيسي وصاحب المشاركه دعا علي مسلمين وعملنا فيلم وحدش رد عليه
ردوا عليه وقولولوا
لانه تقريبا نسي ان محمد عبد المقصود لما كان مع الارهابي مرسي في المؤتمر دعي علينا كلنا كشعب مصر ومسلمين علشان نازلين 30 يونيو وكفرنا كمان عشان هنخرج علي جاسوس بيحكم مصر

كل حاجه ليهم حلال ولينا حرام وافترا

حاضر يا فندم هنقول تانى

يا جماعة لو سمحتم نخلى الموضوع ده للمناقشة الموضوعية
بدون رسوم وكاريكتيور علشان الموضوع يكون مختلف مش كوبى وبست لصور ونكت وشتائم بين الطرفين

يا أ/وليد بلاش صور وكاريكتيورات
يا أ/عادل بلاش شتائم ودعاء على احد الطرفين لو سمحت حضرتك بنفسك طالبت بذلك قبل كده
بلاش صور أرجوكم نلتزم بذلك وبلاش الشتائم

جزاكم الله خيرا
خلينا نتابع الموضوع ونفهم كلام بأدلة ولا ندخل فى جدال عقيم
ومشاجرات زى كل المواضيع السياسية السابقة

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم