الموضوع: ارجوكم تجابوني
قديم 08-09-2013, 03:13 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future
افتراضي رد: ارجوكم تجابوني

بس يا استاذ night _rider
الفيرنا
1الصالون ضيق
2صاجها خفيف
3بيتعوم بعد 130
مميزاتها سريعه متنشره اعاده بيع كويسه وناس تير بتفهم فيها
الاسبرانزه
1 صيني
2 اعاده البيع وحش لنها صيني وناس كتير بتخاف منها
3صوت المتور عالي
مميزاتها تكيف حلو صالون واسع عاليه عن الارض بس انا بقول ابعد عن العربيتين دول احسنلك هات حاجه منمنه ذي نوبيراوبالفلوس اللي معاك تجيب موديل 2006 وتكيفها رائع وشديده استهلا بنزين ممتاز وقطع الغيار منتشره والناس كلها بتفهم فيها وثبات رائع لغايه 165 اما اللي يقول المقصات والجلب بتبوز
في الكلام ده عادي انا العربيه معايا بقعد بالسنه منغير مغير المقصات والجلب وبيقول التكييف وحش بلعكس التكيف فوق الممتاز
اللوجان
مشكل الناس بتفهم فيها قطع غيارها غاليه شويه وموديل 2009 اللي هو بي 55 الف ده من اسواء الموديلات اللي نزلت للوجان فبس
يا اما تجيب نوبيرا 2006 يا اما يروتون جين تو من افضل اللي عربيات اليومين دول ثبات خرافي واداء رياضي وقوه متور جامده وتكيف ممتازوتقبل موروري