قديم 01-08-2013, 05:20 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الدخول والمساعدة فى مؤشر rpm

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy safwt مشاهدة المشاركة

يبقى كده بسيطة يا ريس هتلاقى المشكلة فى دايرة الاجنيشن كونديسر تعبان شويه بوجيه محتاج نضافه سيركت مسقطه ريجيلاتور بسيطة ان شاء الله روح بس لحد بيهفم مش بيفتى

بالتوفيق
انا فكرت فى كدة وجبت منظف انجكشن وهاخدها طريق سريع وهطلع البوجيهات ابص عليها بس انا شاكك بنسبة 75% انة صمام الايدل بصراحة لو استمر الامر على كدة بعد تنظيف الانجكشن وتغيير البوجيهات هسيب الموضوع لانة مش ماثر معايا فى حاجة حاليا وهصبر شوية على الموضوع لحد ما اشوف واحد زميلى يدينى الصمام اجربة وهسيبها على الله بدل ما حد يلعب فيها يخريبها
عموما هنقل اللى حصل معايا عسى حد يستفاد ولكن المووضوع هياخد شوية وقت على ما اشكل الموضوع والمشكلة تامة دا لو عرفت السبب وشكرا على المساعدة