قديم 25-10-2009, 12:55 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لوجان 7 راكب والا افانزا والا كارينز افيدونى

طب وجزئية سعر اعادة البيع ياترى اللوجان بتخسر اد ايه؟ وطبعا حضرتك عارف ان الرينو مش من

العربيات اللى مطلوبة وكمان قطع الغيار بتاعتها اغلى وبالنسبة للحجم موضوع 7 راكب فعلا لو

يلزمك يبقى الموضوع منتهى بالفعل والكارينز عربية كورى تقفيل كورى فى حين اللوجان المفروض

انها فرنساوى ولكن هى اصلا ملك شركة داشيا الرومانية فهى مش تقفيل بلدها اما بالنسبة للافانزا هى

ماليزى برضه مش تقفيل بلدها وكمان توكيل الكيا عمل عودة قوية بعد ماوقع وبيقدم عروض كويسة

انا واحد صديق معاه كيا ريو 2008 بيعمل الصيانة الدورية ب 150 وانا شفت الوصل بعينى توكيل

ايه اللى بيدفع فيه كده والجزئية لاهم مين اللى حكم ان قطع غيار الكارينز غالية هى لحقت تمشى العربية لسه جديده

ومااعتقدش ان حد بيغير قطع الغيار دلواتى