قديم 27-07-2013, 03:35 AM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Re: رد: Re: اللى عنده مشكله فى كنترول عربيته يقولى ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady84 مشاهدة المشاركة

أشكرك لاهتمام حضرتك انا رحت لكذا حد والي فهمته ان في رجل من الرجول الكنترول قطعه روحت لكذا حد حاول يعملي كوبري بس مفيش امل

وجربت كنترول أخر كان رقمه
036906034 Hs
وروحت لواحد نقل الاكواد من كنترولي للكنترول الجديد ودورت العربية اشتغلت لكن للاسف الي فهمته من الكهربائي ان بيدي كهرباء عاليه مزود البنزين العربيه

ممكن حل للموضوع ده ... وانا دورت في الحرفين والجسر والوكاله وعزبة شلبي واحد سألي في بورسعيد مش موجود الكنترول رقم كنترولي
036906034 HH

ممكن الحلول ايه هي ارجو الافاده
لان التوكيل قالي مبلغ وهمي 7000 جنيه وكمان من 10 إلي 15 يوم
وجزالك الله خيرا
طب ممكن تقولي الرجل دي بتاعه ايه --- يعني ايه بالضبط اللي الكنترول مش مشغلة
الحلول
1- ممكن ابص لك عليه يمكن ربنا يكرمني فيه
2- لو الموضوع يوصل 7 الاف جنيه يبقي ممكن نشترية استعمال من المانيا او امريكا وهيكون اقل من كده بكتير

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.