قديم 23-07-2013, 07:47 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

شكرا لمتابعتك الموضوع يا استاذ احمد ويمكن عشان معرفش اذا كان كلامك صح او غلط فمقدرش اجادلك
لاني ناقل الموضوع من موقع اخباري
وكان الهدف منه اني اكتب اي حاجه ويمكن كل حاجه محترمه للقائد العظيم السيسي
للتشويش علي الموضوع لانه موضوع كاذب من اوله لاخره
وصاحب الموضوع اتهمني باني ناقل للاكاذيب فعشان كده بجيب كل ما يظهر وساخه الاخوان وما يظهر شرف وطهاره القائد العظيم السيسي
لكن الكلام اللي تحت الخبر اللي انا كتبه بخط كبير ده انا مقتنع بيه وهفضل اقوله علاطول
رئيس ارهابي وعميل وجماعه الاخوان المسلمين كاذبون ومنافقون
لا شكر على واجب ....
حضرتك ممكن تطلع بنفسك على النت و على الاعداد القديمة شوية من مجلة القوات الجوية و مجلة الدفاع الجوى علشان تتاكد من كلامى ....
و انت مش ناقل للأكاذيب يا سيدى ... انا قرات الخبر ده قبل كده .... بس باين عليه خبر لا يمت للواقع باى صلة .... انا كان نفسى نوصل لمستوى الامريكان العسكرى التكنولوجى .... بس ما نيل المطالب بالتمنى