قديم 20-07-2013, 04:22 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ستيب واي او افيو او بيجو 301 او سانديرو او صني

انا هتكلم عن كل عربية

رينو ساندريو ستيب واي :
عربية جميلة فيها مميزات كتيرة جدا بش المشكلة ان الازاز الخلفي يدوي + انتشارها قليل جدا في سوهاج

شيفورليه افيو :
منتشرة جدا في سوهاج بس فيها مشاكل وسمعت ان المشاكل دي اتحلت في الموديلات الجديدة منها وانتشارها كتير جدا في سوهاج

شيفروليه اوبترا :
مميزاتها كتيرة ماتور قوي عفشة كويسة وسع داخلي جيد جدا وقطع غيار متوفرة جدا ومنتشرة بس المشكلة ان مفيهاش وسائل امان حديثة

نيسان صني :
انتشرت بسرعة جدا في سوهاج واعتقد ليها الافضلية بين العربيات دي وعلى فكرة استهلاك البنزين ممتاز جدا المشكلة كانت في الشكل القديم

رينو سانديرو :
عربية حلوة وعملية جدا وشكلها شبابي بس انتشارها قليل

بيجو 301 :
ابعد عنها ^ــ^

واهم حاجة انك تجرب العربيات دي وتشوف انهي الافضل واحسن وجربها في كذا مطب علشان سوهاج دي مطباتها جميلة جدا
ومبروك مقدما

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn