قديم 21-06-2013, 01:57 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زوجي العزيز إعتبرني سيارتك .

حصل خير انا مش زعلاان انا بس موضوعك كان لازم يترد عليه كده وكنت لازم اجيب سيرت مراتى عشان ده متعلق بالموضوع بتاع حضرتك وانا رائى ان الست فالبيت عبارة عن مسؤل اخر عن الحياه الزوجية ومسؤل رائيسى ولا يجب ان تضاهى الزوجة بسيارة وان اهتمام الزوج بالسيارة هوا لمصلحة الزوجة بردو عشان الاهمال فصيانة السيارة يجلب مصائب اكبر ومصاريف اكتر ولو خدت مصاريف اكتر مش هيفضل حاجة للبيت خالص والحقيقة تقول ان ست البيت لو جرالها حاجة ممكن تتباع العربية والعفش والهدوم والبيت نفسو عشان خاطر ابتسامة واحدة ترجع لشفايفها وانا من الناس الى ممكن يولع فمراتو لو ديقتو ويولع فنفسو وفعربيتو ومالو كلو لو جرا لمراتو حاجة حتى لو ما بحبهاش