قديم 26-05-2013, 02:27 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: القسم دة بقي نايم جدا جدا كدة لية الكل يجمع بالخطوة السريعة

انا مقدر جداً والله اهتمامك وفاهم قصدك جداً واللى بتقوله بيحصل فى منتديات كتيرة فعلاً ان مكانش اغلبها لكن هنا لينا نظام مع الوقت بقى اشبه بتقاليد ان المشرف اولاً منتخب من الناس مش بتعيين مفرد من الإدارة وان المشرف حر تماماً فى كل ما يكتبه وحر يكتب او ميكتبش ويقول رأيه اللى هو عايزة دورة زى ما قولت لحضرتك الاشراف والرقابة على المحتوى ووفقاً للقوانين المحددة والمتفق عليها وطبعاً اذا المشرف مكانش فعال مع الاعضاء يختارو غيرة فى الانتخابات الجديدة
بس هو فعلاً احنا عندنا العربيات الاسيوى عموماً انشط من العربيات الاوروبى ديه حقيقة
عموماً انا معاك ولو عندك اى اقتراحات لتنشيط القسم ابعتلى مباشرة وكلها اسبوع ولا حاجة الانتخابات الجديدة تتعمل ويمكن نلاقيك انت مشرف القسم وينشط على ايدك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش