قديم 15-05-2013, 11:31 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افيو اتوماتيك ام فيرنا ام لانوس ام ساجا

بص يا فندم الافيو انساها عربية مش كويسة مساكلها كتير عفشة متستحملش بطيئة نوعا ما والاهم مشاكل السوفت وزى مثلا علو عداد اربىام فيها ممكن تكون سلانسية وتلاقية على 2000 لفة او اقل
عموما فيرنا دايو افيو متقفلين فى مصر فخر الصناعة والتقفيل اللى يخليك تكرة العربية
بمعنى الشكمان مصرى الطنابير مصرى الجنوط مصرى ومش معتدلة وتسبب رعشة فى الدريكسيون على الطريق بسب الجنوط الكاوتش مصرى خراطيم البنزين مصرى كلها من التانك للماتور دا اللى فيهم مصرى
انا راى بقى انت معاك 90 الف مثلا طيب ما تعلى شوية وتجيب اوبترا اكسنت اربى مانيوال فاضية يعنى سنتر وزجاج كهرباء وتكييف فقط الاتنين دول كويسين ولو هتختار ما بين اللى انت محددة دا يبقى ارجحلك الفيرنا والدايو وانصحك بالفيرنا بس صوتها عالى شوية وانا عارف الفيرنا حتة حتة لانها معايا
بس اتمنى انك تجيب هيدروماتيك المانيوال بقى صعب فى الزحمة بتاعت اليومين دوول
وبالتوفيق واتمنى التفاعل وتقول رايك