قديم 08-05-2013, 10:26 PM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احذروا من هذا الميكانيكى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nassser مشاهدة المشاركة

الحاج حمدي
إني قلت ان مش قصدي ده معناه اعتذار ضمني لسوء التعبير ولو عايزها واضحة انا اللي اسف يا باشا على سوء التعبير .. أما فيما يتعلق بالأمر فأنا وضحت بعدها قيمتك عندي (كفاية قوي انك بتساعد الناس) هذه صدقة جارية .. وفيما يخص الدعاية فأنتم مسكتم في الكلمة وسبتوا تعليقي بعدها انك راجل محترم ومعدنك اصيل .. وفيما يخص موضوع الدعاية حوضح ليكم ايه سبب ذكر هذه الكلمة :
- بما أني مستجد في موضوع السيارات وخبرتي ضعيفة جدا استفدت منكم كثير ولكن بعض الناس كانوا بيشكروا في اماكن بعينها وتصادف اني قريب منها .. روحت اتعامل معاهم بدون ذكر اسماء فأتفاجئت ان الشخص اللي قابلني يقوللي انه هو اللي عامل الموضوع يعني مفيش حد راح وجرب المكان زي ما هو مكتوب وطبعاً ده ملوش علاقة بإدارة المنتدى لأنه مش حيعمل تحريات عن المشاركين وده خلاني مصدوم جدا في الناس وبقيت خايف اعمل دعاية بدون قصد واحس اني زيهم وبالتالي ذكرت هذه الكلمة ولم اقصد بها اي احد من الناس الحلوة أمثالك .. بصراحة انتم ناس زي الفل وكنت ناوي ازورك لكن انا لسه جديد في السواقة ولو دخلت بولاق معرفش اطلع امتى وازاي
وع العموم يشرفني انك تزورني يا حاج حمدي
انا اسف ما ختش بالى من الفرخة هتغدينى يعنى لوزرتك العنوان فين بسرعة هههههههه الفهنا وشفا كل سنة وانت طيب على فكرة انا كان عندى ورشة فشارع الملكة ففيصل فمحطة الدمرانى يفطتى مكتوبة عليها لغايت دلوقتى بس انا سبتها وسافرت : 140109~347: