قديم 21-04-2013, 07:31 PM
AlexGirl AlexGirl غير متواجد حالياً

AlexGirl will become famous soon enough
افتراضي رد: عايزة عربية لقطة تعبت بجد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

بتحصل كثير لما الواحد بيلاقى زبون لعربيته ويبيعها بيقفل موبايله عشان ماحدش يسأله تانى
بجد أنا متابع موضوع حضرتك يا باشمهندسه ، وبصراحه أحسن حل هوه اللى قالك عليه الأستاذ ياسر ، إدفعى حضرتك ولو 30000 جنيه مقدم وقسطى الباقى وهايفضل معاكى 10000 جنيه خليهم إحتياطى للطوارئ لا قدر الله وروحى صالة تكون محترمه وإشترى بيكانتو على الزيرو وتختارى اللون اللى يعجبك ، وبعدين حجمها صغير وأكبر قليلاً من الماروتى اللى كانت معاكى ، يعنى سواقتها مش هاتفرق كتير وإن شاء الله ربنا هايحميك ويحميلك عربيتك ...
انا هوضح لحضرتك حاجة انا من الاول كان معايا 20 الف بعد ما بعت الماروتي وفكرت في التقسيط وتعبت جداااااا من البحث في التقسيط وملقتش قدامي غير كونتكت عشان اقسط كسر زيرو وبالنظام الاسلامي ودخلت نفسي في متاهة وحتي كنت نزلت هنا اظن موضوع اني طالبة تقسيط وفضلت مدة طويلة ملقتش طلبي ودوخت بردو وانا اصلا من الاول مش مقتنعة اني اجيب حاجة اكبر من امكانياتي انا مش ضامنة عمري ومش بحب الدين اصلا المهم اخر التفكير استقريت اني ازود المبلغ واشتري كاش وفضلت ازود في المبلغ لحد ما جبت اخري اهو وغرضي اولا واخيرا اني اجيب عربية كويسة متتعبنيش عشان كدة انا مستبعدة حاليا فكرة التقسيط لاني لغيتها من دماغي واصلا مكنتش مقتنعة بيها مش معقول بعد المشوار الطويل دة ارجع افكر تاني فيه انا بدور وربنا يسهل ولا زال عندي امل الاقي طلبي وربنا يكرمني بحاجة كويسة