قديم 16-10-2009, 09:48 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
رد: جابر عبد الشهيد لتجارة السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scotar مشاهدة المشاركة

m3lomatak gamda awe bas fe tawde7 3ayez afhmholak ana masmesh morse we 7awel tkteb franco sa7 aw rage3 el awel klamak 3shan 3ndak a5ta2 kter we shokran ya morse
يا سيدى الفاضل : انا لم اقل ان إسمك مرسى أو خلافه و يبدو انك إختلط عليك الأمر بينى و بين شخص آخر, اما بخصوص إن معلوماتى جيده بس انى احاول اكتب فرانكو صح و إنى اراجع كلامى الأول لأنه ملئ بالأخطاء فحاضر المره الجايه حراجع كويس (مع العلم انه لا قواعد ثابته للفرانكو) و حكتب بالعربى احسن علشان كل الناس تعرف تفهم كلامى, و انا إسمى مش مرسى على فكره..
أما لهجه السخريه فلن أعلق عليها لأن المنتدى يهمه الإفاده و الإستفاده لجميع الأعضاء و ليس التحدث عن السخريه و خلافه مما لا يليق......
و شكراً لردك الكريم ولو أنى كنت اتمنى منك رض موضوعى عن مدى صحة المعلومات

و لو تسمح انا عندى سؤال ارجو منك الرد عليه : ما هو الفروق فى المواصفات بين ال SX highline الخليجى (الموجوده طرفكم) و SX highline من الوكيل المصرى؟؟