قديم 22-03-2013, 03:50 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فتوى سلفية: السخرية من "سوستة وأبو حمالات" حرام شرعًا

حبيب هارتى رجل المستحيل اتاخرت عليك ؟؟

بص يا سيدى احنا لو حبينا نلخص الجولة الاولى (الجزء اللى فات ) هيطلعلنا الاتى

انك بتقول مؤيد للسلفيين لكن مش سلفى
وانك بتاخد بفتاوى الشيوخ لو ضد المعارضين لرأيك فقط لكن نفس الفتاوى اللى ضد جماعة الاخوان المفلسين واللى جبتلك اكتر من 20 فتوى تؤكد بعضها لكبار العلماء ولا كانك شايفها
وانك متعرفش يعنى ايه شورى ولا كيفية تطبيقها عملياً فى زمنا وظروفنا دلوقتى وغالباً
وغيرة وغيرة بس ده ابرز النقاط اللى انت لحد دلوقتى مش عارف ترد عليها وعمال تتهرب وتخرج من السياق الاساسى لمضوعك بتاع الفتوى السلفية اللى انت نفسك فيه استخدمت صور للتريقة من ابو حمالات بحجة انك ملقيتش على جهازك غيرها وبعدين زعلت لما بعدها حطيت انا صورة خروف مكتوب جمبة انا مش اخوان بس بحبهم اوى ههههههههههههههه

حلو كدة ؟؟ والاغرب انك بتقول انى اتهزمت فى المناظرة ماشى يا عم الحاج انا اتهزمت لو ده يريحك بس متنساش اللى قولته قبل كدة ان اللى زيك كتير والرد عليك مش شخصى لكن علشان الناس تشوف وتتفرج وبما ان ده حاصل فمش هيفرق رايك خالص فى اى حاجة

دقيقة وارد على ردودك الجديدة مش علشانك برضو لكن علشان اشرح للناس المفاهيم المغلوطة والحقائق المكذوبة اللى شغلكو ترددوها ليل ونهار اعمالاً لمبداء «اكذب ثم اكذب حتى يصدقك الناس»

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش