قديم 28-02-2013, 06:53 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold
افتراضي رد: الفتيس بيقفش فى المرشدير !!

ِشكرا يا جماعه على الرد والاهتمام
بس عايز اوضح حاجه وهيا ان الفتيس فى باقى الغيارات زى الفل زى السكينه فى الحلاوه مفيش مشكله فى اى غيار الا المرشدير ده ومش دايما يعنى مثلا لما بستعمله وانا فى الجراج عشان اخرج بالعربيه بيبقى عادى بدى مرشدير واول عادى جدا امشى بعد كده بالعربيه بتاع نص ساعه واوصل مثلا كارفور واجى اركن بظهرى وادى مرشدير اجى بعد كده اجيب الاول عشان اطلع قدام الاقى الفتيس معلق مش عاوز يتحرك وبروح بضغط بقوه عشان افكه من المرشدير واجيب الاول وبعد كده ممكن اجيب الاول والمرشدير كذا مره و ميحصلش حاجه
انا وقت من الاوقات حسيت الموضوع مرتبط بكارفور ههههههه
اصل انا مره بعد ما روحت كارفور والمشكله دى حصلت طلعت من كارفور على سموحه وخدت تقريبا نفس المده فى السواقه ومع ذلك وانا بركن محصلش الموضوع ده وجيبت مرشدير وبعدها الاول عادى جدا
انا تفسيرى للى بيحصل والله اعلم انى ممكن مثلا لما برجع بالمرشدير مسافه طويله بيقفش ولما برجع حته صغيره مش بيقفش ؟! هل ممكن يكون الكلام ده منطقى ؟
مع العلم ان انا السنه اللى فاتت مغير اسطوانه وديسك ومستر دبرياج علوى ومستر دبرياج سفلى يعنى تقريبا مغير طقم دبرياج كامل وكمان انا مش بخرج بالعربيه كتير يعنى كبير يومين فى الاسبوع يعنى الحاجات ملحقتش تستهلك